torsdag 17 januari 2013

Åtta dagar klarade jag av att arbetsträna,låg i soffan hela dagen i går och sov flera timmar.
Trött och utmattad,tjuter i öronen värker lite här och där i kroppen och jag känner mig ledsen och lite besviken men det är bara att försöka att gilla läget och ligga och vila och en dag ska jag vara där när jag klarar av att arbeta,det är ju mitt mål och jag är envis men inte dum,jag kommer att lyssna på mina signaler för jag vägrar att bli lika sjuk som jag har varit!
Jag är nöjd med dom här åtta dagarna och nästa gång blir det fler dagar som mina vänner på facebook skrev,underbart att bli peppad av deras ord!Det behöver jag verkligen för att inte se det som ett nederlag att jag inte klarade av flera dagar.Jag får lov att ta dagen som den kommer men en dag så,är jag i mål....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar