onsdag 16 januari 2013

Idag är jag trött och jag känner mig snurrig och lite yr!
Den här veckan börjar jag arbetsträningen tidigt,halv åtta eller åtta och jag arbetstränar en och en halv timme.
Kände mig yr redan i går men det gick över och jag vilade hela dagen efter att jag kommit hem från jobbet!
Idag  känner jag mig riktigt trött,bena är tunga och det tjuter i öronen...

Det har gått så bra i en och en halv vecka och jag har mera ställt in mig på att det kommer att gå bra.I helgen vilade jag bara och gjorde ingenting.Svårt att veta var jag ska dra gränsen,hur allvarligt ska jag ta signalerna!Jag har inga som helst problem med arbetat,jag tänker närmast på att jag känner mig hemma där och det är ju det enda jag kan och det känns ju tryggt.Arbetsplatsen är nära,jag slipper resa jag har både jullov och sommarlov.Jag hoppas och önskar att det ska gå bra men det kanske är lite tidigt iallafall!!!!Jag ska se hur det känns efter den här dagen hur jag mår ikväll,mår jag inte bättre eller om orken inte kommit tillbaka så blir jag hemma resten av veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar