torsdag 3 januari 2013

Nytt år och nya mål!!!
Nyåret firades in ordentligt med god mat och huset fullt av vänner långt in på småtimmarna.
Jag har sovit i två dagar  och i natt har jag sovit sämre och genast mår jag mycket sämre eller är det kanske tvärtom att jag mår dåligt så sover jag sämre???
Somnade väldigt sent och vaknade väldigt tidigt så det blev inte många timmar i natt.
Låg kvar i sängen och grät,vet inte varför men tårarna bara  kommer,jag känner mig så ledsen,ensam och hemsk.Kroppen värker och jag är så trött...

Jag är ledsen idag och jag kan inte låta bli att tänka på människorna jag har runt mig att ingen frågar mig hur jag mår hur jag har det eller bara hur julen varit,ingen har ställt mig den frågan!!!Jag blir så ledsen och bara gråter.Varför ska bara jag finnas till hands,varför ska jag bara följa en viss manual,vara trevlig,glad och fråga hur andra mår hur andras helger varit eller orka lyssna på andra människors liv.Jag vill inte ha det så här jag vill att man ska bry sig om varandra även när man har det jobbigt och inte alltid mår så bra.Människor verkar ha det så lätt att prata om sjukdomar jag menar"synliga"sjukdomar!Jag saknar nån att prata med,känna att nån bryr sig,nån som bara kan hålla om mig som pappa gjorde när jag var liten,jag vet att han skulle vara den enda som skulle lyfta upp mig i hans knä och jag skulle få ligga ihopkurad i hans famn så länge jag behövde om han hade levat idag!Jag är så ledsen och jag känner mig så ensam och liten!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar